Halaman

Selasa, 4 Disember 2012

SETAHUN BERSAMA ^_^


Saat  Mula detik  perkenalan
Saat Mula persengketaan
Saat Hati mula tertarik
Saat Kasih mula bertaut
Saat Bahagia mula menjelma
Saat Rasa tak mampu kehilangan
Saat Itu kau sentiasa dalam hati ku

Walaupun hati masih ragu-ragu adakah kau penyeri hidup ku.
Walaupun mata masih pelik melihat adakah kau yang berada dihadapanku.
Walaupun akal masih berfikir benarkah kau yang aku sayangi..

Tetapi hakikat yang sedang berlaku, kau ada dihadapanku , kau adalah penyeri hidup ku , kaulah yang Amat ku sayangi




Aku tidak mampu menyatakan yang kau adalah milik ku tetapi aku hanya mampu menyatakan yang aku Amat menyanyagimu dan tidak sanggup kehilangan mu. aku berharap kau akan terus berada di hadapan Ku , berada di dalam hati ku , dan berada di  dalam kawasan kasih sayang aku sampai bila-bila.

Aku  hanya berharap kau adalah yang terakhir hadir dalam hati ku… :')


EKINUAR2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan