Halaman

Khamis, 20 Oktober 2011

paktikal......... adoiii

asalamualaikum..... heeee... tamat suda pembelajaran aku di uikm... skank aku paktikal kat sungai buloh... dak2 senior aku cakap best paktikal kat sana , aku pon malas arr nak cari tempat laen ag , dgar plak dapat 500 elaun , gilerr kaw...... hahhaha... seronok dengar.... dah bajet da nak wat pe duet nati , blom ag masok paktikal angan2 da tinggi... hahhahaha , apeeee pon ta bleh la kau ni.... :P


maka , 4 - 7 - 2011 bermula la kisah aku paktikal...... da masok baru la aku taw keadaan sebenar nyer.... mmg seronok la..... first , aku blaja bidang machine , tbe2 hr anta aku ke sheetmetal.... lari da bidang... second , elaun aku 150 jeeeeee..... ape ni ctye cmne der..... third , aku da 3 blan paktikal.... incharge aku ade 2 , satu shift pagi , satu shift petang.... yang pagi ni oke , haaaa , korang buat ape kerja yang korang nak wat , jangan malu nak mintak tolong , blaja bende baru.... ( sambil cekak pinggang ) hak hak hak..... terbaek la.... shift petang ni yang spoil sket..... kejap suh wat tu , kejap suh wat ni , ta abeh lagi yang tu , keje ni plak... rehat lebih seminit kene panggil.... mmg tension arr.... adoii.. aku semak tol ble shift pagi n petang mle tukar..... halamak... tu la yang aku hangin tu... ko ngat aku pakai beteri AAA alkali bleh cas lek..... adoii... mgenangkan paktikal je la aku saba.... hadoiii... tapi leader aku oke , ni la tokey segala2 tokey kat department aku... dengan muke ngantok , duduk kat lam bilik econ , sambil isap rokok dunhill filter... berkata : korang belajar la ye mane korang nak belajar... pastu buku log , ikot korang la nak tulis ape , ko bg aku nati aku sain je.... hehehhee.... ( aku balek nak gelak ngok mke dye ) hahaha..... sbb tu yang aku malas sangat na wat kerja kat tmpat aku paktikal ni , ape yang aku idamkan smua ta dapat.... hadoii... saba yolah tunggu sampai den abeh paktikal nati , den maleh da nak pikir bebanyak laie.. poning palo... yang den tggu ujong blan soboleh ni , abeh paktikal.... hmmm.... tu la cito ta bapo nak sodih den... haha...








p/s : cek lu tgmpat sblom na g taw.... hahahah :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan